Tuesday 4 July 2017

Mini Sal BB #2

Witajcie!

Tyle Wam miałam pokazać w czerwcu i nici bo czasu na blogowanie nie miałam. Ale co się odwlecze to nie uciecze ;). Dzisiaj szybciutko zaglądam aby pokazać kolejną część wzorku zaprojektowanego przez Chagę z bloga Pasje Odnalezione. Chaga pozwoliła mi dołączyć jak zabawa już trwała za co jestem jej bardzo wdzięczna i niestety pokazuję drugą część z lekkim poślizgiem. Teraz już jestem na czysto i będę miała cały lipiec i sierpień na kolejny fragment i obiecuję przy wszystkich że już nie będzie opóźnień. 

No to bez przeciągania pokazuję fotki . Obrazek jest przesłodki:







Pozdrawiam,
K

4 comments:

  1. Fajne te Twoje dzieciaczki:-)

    ReplyDelete
  2. This is a good idea thank for sharing on the website
    หนังไทย

    ReplyDelete

  3. I really like your new decorative designs! it's so beautiful so much and good idea on site.

    หนังใหม่

    ReplyDelete